1403-04-08 13:34
448
0
90521
همسر شهید مدافع حرم «مصطفی خوش‌محمدی»:

رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که خادم محرومان باشد

همسر شهید مدافع حرم «مصطفی خوش‌محمدی» با اشاره به اینکه مشارکت انتخابات در اسرع وقت تکلیف شرعی است، گفت: انتخاب اشتباه، ما را به عقب برمی‌گرداند، رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که روز خود را با خدمت به محرومان آغاز کند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، فاطمه چاوشی صبح امروز در ستاد خبری انتخابات استان گلستان اظهار کرد: صبح آدینه، وقت آدینه است برای شادی قلب امام زمان (عج)، رهبرمان عزیزمان و ثبات انقلاب‌مان باید پای صندوق‌های رای حاضر شویم تا خون شهدا پایمال نشود و درخت انقلاب اسلامی تنومند شود.

وی افزود: با رای دادن به فرد اصلح کسی را انتخاب کنیم که ادامه‌دهنده راه شهید خدمت باشد و برنامه‌ها و اهداف ایشان را به عمل برساند تا به عقب برنگردیم، خدمتگزاران واقعی علاج مشکلات کشور می‌توانند باشد.

همسر شهید مدافع حرم «مصطفی خوش‌محمدی» بیان کرد: کسی را باید انتخاب کنیم که از کارهای تکراری پرهیز کند، پروژه‌ها و اهدافی که رئیس‌جمهور شهید داشتند به اتمام برساند و فرامین مقام رهبری را به کرسی بنشاند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات در اسرع وقت تکلیف شرعی است، توضیح داد: نباید به کسانی که زحمات شهدا را هدر دادند به آن نقطه برگردیم، شهید رئیسی خدمات زیادی در مدت کوتاه خدمت برای مردم انجام داد.

همسر شهید مدافع حرم «مصطفی خوش‌محمدی» توضیح داد: مردم با رای حداکثری، چشم دشمنان، صهیونیست‌ها و معاندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را کور می‌کنند و نقشه دشمنان نقش بر آب می‌شود.

چاوشی با اشاره به نقش‌آفرینی بانوان در عرصه‌های مختلف گفت: مادران، فرزندان خود را برای جامعه امام زمانی و دخالت در سرنوشت خود تربیت کنند، کودکان امروز آینده‌سازان فردا هستند و بدون اهداف شهدا نمی‌توانند صالح خالص مردمی باشد.

وی بیان کرد: کسی که سکان اجرایی کشور را در دست می‌گیرد باید خدا را در نظر گرفته و خدمت رسانی به مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهد و روز خود را با خدمت به محرومان و مسلمانان کشور آغاز کند.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.